mandag den 23. november 2009

Den Store Dag –hvad hvis bryllupsarrangøren forelsker sig i gommen ligesom på film?

Nu er det på tide at få manet forestillingerne til jorden – for NEJ jeg løber ikke med din kommende mand!

Jeg har lige set "Den store dag" på tv - og hvor er den dog skøn. Men måske desværre også med til at gøre de "rigtige" bryllupsarrangøres arbejde lidt mere kompliceret, for den efterlader et kort øjeblik det indtryk at arrangøren stikker af med gommen...

- og det er faktisk en holdning jeg støder på hos nogle kommende brude, det er selvfølgelig ikke noget de siger højt til at starte med...men det ligger i luften, og ofte når jeg er kommet meget tæt på især bruden og vi taler følelser kommer det frem at de i virkeligheden var bange for at jeg skulle komme udefra og overtage alle forberedelser og i sidste ende ville brylluppet blive som jeg ønsker det og langt fra brudepars ønsker.

Her er det jo vigtigt at holde fast i at jeg arbejder for hvert enkel par, og mit job går ud på at gøre planlægningen overskuelig, sjov, romantisk og let. Men vigtigst er det at det er brudeparrets drømme og ønsker for den store dag der bliver ført ud i livet.
Jeg bidrager blot med mine mange års erfaring - og det ser jeg kun som en absolut fordel for et kommende brudepar.

- det er jo også de færreste der bygger et hus, uden først lige at rådføre sig med en arkitekt!

Der er mange gode råd at hente hos familie og venner, dog kan det også være svært som kommende brudepar at sige fra overfor den strøm af velmente idéer og råd - her er det rigtig godt med en professionel bryllupsarrangør til at sortere og måske endda mægle mellem venner og familie, og derved undgå unødvendige kontroverser i en hektisk tid.

Uanset om I vælger at rådføre jer med en professionel bryllupsarrangør eller ej - så husk at bruge tid på hinanden i planlægningen af det forestående bryllup, for det er jo hverken hendes eller hans men JERES store dag!

- og husk, jeg er blot jeres professionelle rådgiver og sparringspartner der tager sig af de kedelige og meget praktiske opgaver.



Dette er en afslappet brud der har nydt sin planlægningsperiode...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar