torsdag den 19. november 2009

Brudekjolen, planlægning, tips & trends mm.

Bryllupsplanlægning kræver tid, og rigeligt af den – for det tager lang tid at fører sin barndomsdrøm ud i livet, når der samtidig skal holdes styr på økonomien.

Det ville være så let hvis du havde et ”bryllupspenge træ” i baghaven, men da det er de færreste af os der har uanede midler til rådighed, gør du klogt i at læse om hvordan du når målet med det budget du har til rådighed.

Bryllupper kommer i mange størrelser, former og farver, men har heldigvis en fællesnævner –at fejre kærligheden mellem to mennesker der elsker hinanden og vil dele resten af livet sammen.
Derfor er det utroligt vigtigt at afstemme forventningerne, både med dig selv, din tilkommende og dine leverandører. Overvej også hvorfor du gifter dig – spørg dig selv:
Hvad er vigtigst for dig?
At holde fest for at fejre brylluppet eller at holde bryllup for festen og gæstens skyld?
Hvad betyder mest for dig?
Vielsesceremonien eller festen?
For mig er svaret ligetil, hvis jeg skulle giftes ville det være tosomheden der var i højsædet og festen 2 prioritet. Det ville for mig være vigtigst at dele bryllupsløfter med min elskede, frem for at tage lån i banken for at kunne holde fest.

Denne side handler derfor om, hvordan der kan prioriteres så du, når du har tænkt og talt alt godt igennem med din tilkomne, kan planlægge dit bryllup uden at blive fanget af bryllupspanik og økonomiske tømmermænd.
Jeg vil i hvert nummer skrive om nye trends, give dig gode råd til hvordan du spare mange penge og give dig gode tips med på vejen i din bryllupsplanlægning.
Denne gang har jeg valgt at give dit et tip om hvordan du får den skræddersyet drømmekjole til en rigtig god pris, for BRUDEKJOLEN – skal være en prinsesse værdig!

Jeg er sikker på at rigtig mange brude ønsker at gå op til alteret i en ”hand made” designer kjole, men jeg ser også at denne drøm ofte nedprioriteres når der skal spares på budgettet – det behøver du ikke længere, har du overvejet at bære en second hand designer kjole?
En second hand brudekjole har blot været anvendt 1 gang, og du kan spare mange penge på at købe en brugt brudekjole. Derudover bærer du, i en second hand, både noget gammelt og nyt og mangler derfor kun noget lånt og noget blåt.
Jeg er sikker på at vi inden længe spotter en trend i at bære en second hand designerkjole, for det er da super hot at bære en kjole med en historie, der emmer af romantik!

Jeg vil meget gerne høre fra kommende brude og gomme, så jeg kan tage relevante emner op på denne side – lad min erfaring komme dig til gode!

Jeg glæder mig til at høre fra dig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar